22 January 2012

Petua dan Doa Agar Disayang Suami

sebagai wanita tentu kita nak suami sayang kita sorang je kan, ye lah sape yg tak sayang suami cik kak oiii.. bak kata orang susah jadi pompuan ne, betoi lah memang susah. tambah lagi nak jaga hati suami, memang susah, silap sikit adalah alasan suami nak cari lain, nauzubillah, minta dijauhkan semua tu dari keluarga Aima, tak rela u, eheee... so sebelum terjadi perkara yang paling di takuti semua wanita, adalah baik kita berusaha, tapi janganlah usaha nak jumpa bomoh itu ini, cukuplah sekadar kita memohon dan berdoa lepada Allah s.w.t agar kasih sayang suami kita tidak berpaling kepada wanita lain...doa ne juga sebagai pemanis dan boleh menjadi doa pengasih tapi janganlah disalahgunakan, gunakanlah untuk kebaikkan kita suami isteri agar rumahtangga kita berkekalan hingga ke hujung nyawa, amin.. try ek..
1. Baca Surah Yusuf Ayat 4 - Bermaksud:"Ingatlah ketika Yusuf berkata kepada ayahnya," Wahai Ayahku, sesungguhnya aku bermimpi melihat sebelas buah bintang, matahari dan bulan kelihatan semuanya sujud kepadaku..."
2. Kemudian sambung Surah Thaahaa Ayat 39 - Bermaksud:"Dan aku telah melimpahkan kepadamu kasih sayang yang datang dariku, dan supaya kamu di asuh di bawah pengawasanku."(Qs.thaahaa:39)   
CARANYA: Setiap kali bertemu atau bersua dengan suami, bacalah kedua-dua ayat tersebut. Untuk mendapatkan kesan yang baik, hendaklah selalu membaca di hadapannya. Tidak perlu membaca dengan kuat, memadailah dengan hanya membaca di dalam hati

~,~ Terima Kasih, Jemput Datang Lagi Ye ~,~

1 comment:

Copyright© All Rights Reserved mama-aima.blogspot.com