11 April 2014

'Without U'

Khas buat suami tercinta, anak-anak tersayang dan mama bapa yang terkasihi... Tanpa korang sapa lah aku... Tanpa korang pincanglah hidup ku... Tanpa korang hidup jadi tak menentu... Tanpa korang hidup jadi tak bererti... Tanpa korang hidup ku sunyi...Tanpa korang aku pasti terjatuh... Tanpa korang aku tak kuat... Kerana korang hidup ku bahagia... Kerana korang aku gembira... Kerana korang aku kuat... Kerana korang hidup ku bermakna... Kerana korang aku rasa diri ku bernilai di mata orang... Dan tanpa korang di sisi ku, aku pasti terjatuh...Dan kerana korang lah hidup ku berseri umpama sinaran matahari... Terima kasih korang kerana menyayangi aku, mencintai aku, menerima kekurangan ku, memapah bila ku jatuh, memimpin ku ke jalan yang di redhai Allah, mengembirakan hidup ku, membuat hidup ku lebih bermakna...  Aku sayang korang semua dunia akhirat.. Tanpa korang siapalah diri ku ini...Semoga hidup kita sentiasa dalam keberkatan Allah dan semoga kebahagiaan ini kekal hingga ke nafas yang terakhir, Amin Ya Rabbalalamin...

 
ter feeling lak pagi-pagi ne, ngeeeee... 

~,~ Terima Kasih, Jemput Datang Lagi Ye ~,~

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mama-aima.blogspot.com